Sunday, October 16, 2011

Kembali


Assalamualaikum w.b.t


Salam kembali bicara dimulakan

Menonjolkan diri tanda si Belog tidak dilupakan

Dua bulan sepuluh hari tidak lama mana kan?

Ke mana aku menghilang mungkin menjadi persoalan.


"Kau da berubah" si Belog memberi tuduhan

sejak kembali bertemu si dia yang sudah lama ditinggalkan

'si Muka Buku' diberi nama penuh kemelayuan

yang kau sanjung sehingga lupa si Belog bersendirian


Hari ini aku terhantuk diberi kesedaran

Rupanya Si Belog merajuk menagih kasih sayang

Aku kembali untukmu si Belog kesayangan

Meninggalkan si Muka Buku yang kau harapkan


Kembalinya aku memujuk si Belog kesunyian

Agar hari-harinya penuh keceriaan

Tetapi ini bukan suatu perjanjian 

Kerana manusia selalu inginkan perubahan


Jika sekali lagi si Belog ditinggalkan

Berharap yang ditinggalkan banyak beri pedoman

Kepada mereka yang sentiasa memberi kesetiaan

Moga2 sedikit info pon jadilah dibawa pulang......




p/s: hoi..hoi...rindunya kat Kau si Belog yang hensem!!!

17 comments:

misrerama said...

untungla jadi belog....

fairus said...

APESAL LAMA MENYEPI? TAKKAN PASAL MUKA BUKU JE KOT...

azana said...

miarerama: haha..untung ckit je pom... bukan salu up date pom..

azana said...

fairus: pasal muka buku ler...asyik sangat mengadap sampai rasa malas nk update blog...hahaha

MAT SOM said...

Selamat kembali berblog Azana.
Usah jemu. Tulis tentang apa2 saja
asal tak melanggar akidah dan undang2 negara.

azana said...

ten q cikgu...huhu insyaallah kembali bersemangat nak mengupdate...hehe

MEIZA MOHD said...

amboi zana....ayat xleh bla.ade ciri3 penulis terbaekkkk.hahahaa.

azana said...

hahah...jgn nk menganjing sangat la mieza...haha ayat cacar marba

nunama said...

welcome back!! ^^

azana said...

nunama!!! mane awak??? sy xleh nk masuk blog awakk.... nak masuk! nak masuk!

dwaty said...

wellcome.... cecite buat apa... kemana... 2 bulan 10 hari ni...

azana said...

begitulah ceritanya....hahaha

hehe...saya bizi dengan duniawi..

Betta sp said...

uishh....azana da update blog dia...siap letak gambo kat sebelah lagi....xleh jadik nie. nak update jugakkk

azana said...

betta: hehe...mane2?? xnampak pom en.betta up date... cepatan... tidak sabau mahu menjengah...

qlah said...

haip.. nak kena babap muka buku ni .. bagi kak azana qlah malas nak update , ihihih ;D

P/S: MISH U !<3

azana said...

hehe....babap je qlah..:)

fmtt said...

salam kembali

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...