Sunday, November 14, 2010

Life Time Promise, I Love U Forever
















p/s: Cinta sejati adalah kita akan rasa bahagia apabila melihat orang yang kita sayang bahagia bersama

dengan orang yang dia sayang.


Mungkin Tuhan mempertemukan kita dengan insan yang salah, kerana dia akan mendatangkan kita dengan insan yang lebih baik lagi.


Ada sebab kenapa Tuhan telah takdirkan cinta yang tidak diredhai itu putus di tengah jalan kerana Dia ingin memutuskan dosa maksiat yang kita lakukan dan memberi peluang kepada kita untuk bertaubat kepadaNya.




25 comments:

MSOM said...

Macam tengok filem percintaanlah baca cerita Azana ni. Best!!!

nunama said...

:)

asmaroro said...

nice nice!

Faizal Tauhir said...

creative!

maCy said...

maCy.. adalah pndgr setia kpd ex yg bcerita mslh tntg gf dia. pndgr setia juga utk mndgr segala bahagia dia. sbb wktu tu, macy syg dia lagi. :)

nabilah_2908 said...

hmm...Allah menciptakan kita berpasang-pasangan....ada yg lebih baik dari dia sedang menanti.. ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
MISS RED HILANG

nadzirah aqilah said...

huwaaa... besh!!!!

siyes.. sedih oooo.. sebab saya pun sama dgn nya...

sekarang masih sendiri, memendam hati.. sob3...

HAZWAN17 said...

wah menarik cerita ni..
kreatif2

shameel Iskandar said...

aya sgt tertarik kenyatan ni. "Mungkin Tuhan mempertemukan kita dengan insan yang salah, kerana dia akan mendatangkan kita dengan insan yang lebih baik lagi"

Btol tu, apa yg Allah takdrikan maka itulah yg terbaik utk kita hamba-Nya.

Azman Roslan said...

ni cerita rekaan atau betul ni.. sedih aku baca.. heheh

Un Phat Lee said...

(T_T) sedeh gua baca kisah lu nih.

syAzAnA said...

huwaaaaaaaaaa. nak nangess, gud job!

princeduyong said...

sangat kreatif...sangat kreatif...pandai..

Noona said...

lelaki....cepat jatuh cinta....cepat hilang rasa cinta.....

Melor said...

salam perkenalan ya nama ku melor. nice blog

a.samad jaafar said...

setuju ngan noona.. tapi saya kagum dgn sikap positif zana..sgt positif.. moga jumpa yg terbaik utk zana ...amin..

Betta sp said...

nice story, with sad+hepi ending

zizou said...

cinta cartoon bermula di cc.

Mknace said...

:) :) :)
cian dia..

allunanina said...

yeahh.. akhirnya.... cite jugop. he
saba nana... Tuhan nak bg lebih baik lah tu... cari org len la hoi! hehe. bior je lah kt dorg. nk ckp pon susah..
weh, lukis katon tu pkai apa? comel pulop. ehehe

An Najwa said...

sweet larrr.....=)

misrerama said...

zana sayang.....oh my dear......
dis story sgt sdey sbb???
aku paham everything...hurm...
jodoh di tangan tuhan....
kadg2 kita xrela....
tp yg lebey baek mesti ada kat depan nnt......
harap bersabar.... :((

ferry said...

i'm available..ahaks

amry said...

critera ni kalau dibuat dalam bentuk video lebih menarik...tambah lagu sikit...ngeee

shahjiehan said...

camana bleh buat katon2 cam ni ha???nk blajar jugak...~ :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...