Tuesday, February 08, 2011

Hijau Itu Indah

Assalamualaikum.. wbt.

Hari ni aku nak kongsi pemandangan yang cukup indah dari kaca mata aku, sungguh mendamaikan. Ayat pertama yang terpancul dari mulut aku bila aku sampai "wow...cantiknya..." Pic ni aku amek mase p Taman Botani Malaysia, Bukit Cerakah bulan lepas.

Subhanallah.. indah sungguh ciptaan Tuhan.
Memang aku suka la..hehe
















Thanks kepada yang sudi meng-up n down-kan mouse untuk melihat gambar2 ini.
senyum sokmo lah!


26 comments:

padlie said...

Cantiknya...
Agak-agak, orang ngan wheelchair ok tak gi sini?

Betta sp said...

cantik...cantik....org kata kalo tengok pokok2 hijau slalu bole kurang kan power mata (org yg pakai spek).

p.s. tgh cari baju hijau muda lengan panjang xjumpa2 lagi

Fairus Bin Mamat said...

SEMUA GAMBARNYA CANTIK2.. I LIKE.. AWAK PHOTOGRAPHER KE? KALAU PHOTOGRAPHER SAYA NAK TAWARKAN AWAK BUAT PAMERAN SOLO BERTAJUK HIJAU.

azana said...

padlie:ada tangga kna nek nk ke kaunter kt c2..rs nya xda disediakan ramp tok pengguna wheelchair.. tp leh gak kot.. angkat..huhu bagi say x bape sesuai la..sebab dia perjalanan jauh,(x jauh sgt)kawasan luas..

bole jugak kalo jalan2 nek bus..:)

azana said...

betta: oh.rabun jgk mata ni. tp da lama x pakai spek.haha

p/s:waa..suka2 baju kaler ijau.. x silap baju sya banyak jgk ijau..

azana said...

fairus bin mamat: photographer? haha
xda la.. sya amek gambar suka2 je..huhu

mohd mustaqim said...

sye ska sgt tgk gmbq yg awak ambik 2...pandai awak ambik gmbaq...

misrerama said...

yes zana!!!i noe u like green so much!hehehe...nnt i hadiahkan u daun2 oke? :P

azana said...

mohd mustaqim: thanks...:)biase2 aja

azana said...

misrerame:haha...daun? xyah la...
kalo daun kering leh gak ko amek sbb da luruh.. ni daun ijau..cian..biarlah dia hidup..haha

bagi menda len kat aku weiiii..:P

Fairus Bin Mamat said...

TAPI GAMBARNYA MEMANG CANTIK2 BELAKA..

amry said...

wwwaaaa...zanaaaaa....aku dah jatuh cintaaaaaa...catiknyer pemandangan tu. aku cukup suka gambar2 panorama hijau ni...ish...kalau duduk bawah pokok time agak2 tengah hari best woooo...tak tipuuuu

saujana mata memandang
tatkala angin menyapa lembut tubuh ini
aku terbuai nan alam ciptaan tuhan

ewah...wakakakaka..sila meluat kat aku :P

ctpayong said...

salam

semoga ramai yg sayang tempat2 macam ini dan tidak mementingkan keuntungan semata.

kak ct pun suka kalau pergi ke tempat2 mcm ni.

Anati Soki said...

ya allah.. cantiknya....
eh!! pandai kamu amek gmba!! angle cun!!

azana said...

fairus bin mamat: thanks....huhuhu:)

azana said...

amry:hehe...thanks...pemandangan cam gini btol2 mendamaikan jiwa aku yang kadang2 serabut..hahaha

ewah2...pandai kau bermadah...hehe

azana said...

kak ct: 2 la... skang nak tengok pemandangn pn kena bayar...

padahal itu semua hak semua orng..

azana said...

anati soki: huhu..thanks..

Betta sp said...

banyak baju ijau?nie mmg peminat kaler ijau la nie
(saja komen lagi, bg up sket bil komen...hehehe)

azana said...

betta: yup suka sangat... huhe

misrerama said...

heheh..oke22...aku bg mende len naaaaaaaaaa

Berto said...

wow, smua shantekkk

Lia3003 said...

memang indah, juga gambar yang diambil.. pandai fotografer tu

azana said...

misrerama: yey!! x sabaq rsnya...

berto n lia3003:thanks....:)

Pala Maldini said...

tenang dan mendamaikan.. aduhhh..

azana said...

pala maldini: sangat.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...